top of page
חיפוש

סדנאות פיתוח מנהלים – למה זה כל כך חשוב?

עודכן: 12 באפר׳ 2022

אם יש משהו שחובה להשקיע בו בארגון ולתת כלים רלוונטיים עבורו זה המנהלים שלכם.

או כמו שאמרה לי אחת ממנהלות ההדרכה היותר בכירות בארץ, אני אוהבת כשאת הופכת את המנהלים שלי לטובים יותר לעצמם ונותנת להם כלים, ככה הם הופכים טובים יותר לארגון ולמשימות ולעובדים שלהם.



רק כשנמצאים בקורס כזה ורואים מה עוברים המנהלים אפשר להבין את השינוי, ההתפתחות והיכולת שלהם לתפקד אחרת .


בעידן החדש, המנהלים שלכם זקוקים לכלים חדשניים שיעזרו להם לנהל ! אז מה האתגרים שעוברים על המנהלים שלכם בימים אלו ולא משנה באיזה ארגון אתם נמצאים , כי האתגרים דומים.

1. כיצד לנהל מעוצמה ולא מכוח- פעם מנהלים ניהלו מכוח , כלומר הפחדה , קשיחות , היום חשוב מאוד לנהל מעוצמה, ניהול מעוצמה מאפשר למנהלים שלכם להיות מאחד אסרטיביים ומחויבים למשימות ומצד שני לייצר אוירה שבה לעובד יש דלת פתוחה, הוא יכול להתייעץ, המנהל לומד להיות אדם מעצים , מדריך , הוא נותן לעובד מוטיבציה. ממחקרים היום ברור, שעובדים יעזבו מקום עבודה , גם אם הוא מתגמל אם המנהל שלו יהיה אדם שיתעמר בהם. הרבה מנהלים חסרים כלים טובים לדעת כיצד לנהל מעוצמה. ממחקרים ומהרבה סדנאות וקורסי מנהלים שהעברתי , כאשר למנהל ניתנים הכלים הרלוונטיים התוצאות שלו הרבה יותר טובות, הקשר עם העובדים שלו משתפר וכולם מרוויחים , הארגון , המנהל והעובד.


2. כיצד לתת מוטיבציה לעובדים , כיום לעובדים חשובה מאוד ההתפתחות האישית , מנהל שיודע לתת מוטיבציה לעובד שלו יקבל עובד מסור, עם ניצוץ בעיניים שבא לעבודה מלא מוטיבציה ומחובר לארגון, למחלקה, למנהל. ישנם כל כך הרבה כלים שיעזרו לכם לתת מוטיבציה לעובדים שלכם.

3. הבנה בסגנונות תקשורת, אחד הנושאים והכלים המשמעותיים הינו הבנה בתקשורת בין אישית ובסגנונות תקשורת, סגנון התקשורת הינו אחד המפתחות המהותיים להבין אנשים סביבכם, בין אם זה בחייכם האישיים ובחייכם המקצועיים , לאחר סדנאות של סגנונות תקשורת המנהלים מדווחים על שינוי מדהים מול כל אדם שהם עובדים מולו , העובדים, הקולגות וגם מול המנהלים שלהם.

4. אינטליגנציה רגשית בניהול – אם יש משהו שיקבע את איכות המנהלים שלכם והתפקוד שלהם הוא האינטליגנציה הרגשית שלהם, מהי אינטליגנציה רגשית? איך מפתחים אותה? איך לומדים לווסת רגשות? למה אנחנו כל כך כועסים כשמשהו לא עובד לנו ואיך להתמודד עם כעס, קושי, אתגר ? איך להיות גמישים מחשבתית וללמוד להסתגל לשינויים ולאי וודאות.


5. כיצד לנהל צוות? כיצד לנהל צוות בעידן החדש? כיצד לנהל את דור ה-y ודור ה-z ? כיצד לגבש את הצוות שלהם? כיצד לייצר קשרים ויחסים אישיים נכונים עם הצוות, מניסיון זה אחד הדברים הכי משפיעים על תוצאות בעבודה.

6. פסיכולוגיה חיובית ניהולית, כיום ברור יותר מתמיד שאושר בעבודה יוצר מחוברות לארגון ותוצאות אפקטיביות. כיצד מנהלים מחוזקות? כיצד יוצרים אנרגיה ומוטיבציה? כיצד רותמים את המחקרים החדשנים ביותר של פסיכולוגיה חיובית כדי לייצר עובדים ומנהלים אפקטיביים.


בקורסי ניהול וסדנאות פיתוח מנהלים אנו מעבירים את המנהלים תהליך שמלא בידע בתרגילים, חוויות וכלים מה שהופך אותם לאנשים שיודעים להתמודד טוב יותר עם המשימה שלפניהם ! בסדנאות פיתוח מנהלים , אנו נותנים למנהלים שלכם כלים , לנהל את עצמם טוב יותר, את העובדים שלהם ואת הממשקים שלהם.


רוצים הצעת מחיר לקורס או סדנת מנהלים ? הקליקו כאן




26 צפיות0 תגובות
bottom of page