top of page

סדנאות שירות

stars5.png
stars5.png

מצוינות בשירות ומעבר
לשירות יוזם ומוכר.

בסדנא או בקורס חוויתי ומלא תרגילים וכלים פרקטיים נלמד את אנשי השירות שלכם איך להתמודד מול לקוחות שונים ? איך ליצור מצוינות בשירות? ואיך לייצר מעבר לשרות יוזם ומוכר

Maya Zohar service
service

איך לייצר מוטיבציה לאנשי השירות? כיצד לייצר לקוחות נאמנים? איך לטפל בהתנגדויות שעולות בתהליך השירות? איך לדבר ללקוחות שונים כך שהמסר יעבור ?

נושאים מרכזיים

service
  • מהי מצוינות בשרות?

  • איך לייצר מוטיבציה לשרות מצוין?

  • התמודדות עם סוגי לקוחות שונים.

  • כלים למוקדי שירות ומוקדים בכלל.

  • התמודדות מנטלית עם תלונות לקוח.

  • טיפול בהתנגדויות שירות.

  • שימור לקוח.

  • כיצד מגלים סבלנות ללקוחות שונים.

  • כיצד לטפל בהתנגדויות של לקוחות שונים: כעס, עצבים, חוסר סבלנות, צעקות או כל התנגדות שעולה בתהליך השרות.

  • כלים של פסיכולוגיה חיובית בעולמות השרות.

  • שפה – החיים והמוות בידי הלשון, כיצד לדבר ככה שהלקוחות יבינו.

  • סגנונות תקשורת – זיהוי סגנון התקשורת הן של אנשי השירות והן זיהוי סגנון הלקוח של הלקוחות ואיך פונים אליהם.

  • דרכים ליצירת נאמנות לקוח.

  • מכירות זו לא מילה גסה! מה זה מכירות בכלל? ואיך זה משתלב בתהליכי השירות שלכם?

  • איך להפוך מאיש שירות לאיש שירות יוזם ומוכר?

  • הבנת תהליך המכירה והגדלת המכירות.

  • מערכת יחסים עם לקוחות - כיצד יוצרים קשר ואמון עם הלקוח?

  • כיצד מבררים מה הלקוח זקוק לו ונותנים לו מענה נכון.

  • כיצד להגדיל את המכירות ולהציע שירותים נוספים, חלפים, ביטוחים, מוצרים שונים.

  • מעבר משירות מגיב לשירות יוזם תוך שימוש בשיטות מכירה אלגנטיות, הפיכת הלקוח לשותף ועוד.      

  • הסדנאות יבנו בהתאם לאבחון, בכל סדנא/קורס יינתנו הכלים המותאמים לחברה ולאתגרים ולקשיים שאתם מתמודדים איתם.  

service

נשמח לבנות עמכם תוכנית הדרכה לפי הצורך הכוללת אבחון, הובלה, הכשרה, ליווי והטמעה מול אוכלוסיית המנהלים והעובדים

תחומי התמחות

  • סדנאות וקורסי פיתוח מנהלים

  • סדנאות חוסן נפשי להתמודדות עם משברים ואי ודאות

  • סדנאות וקורסי מכירות

  • סדנאות למוקדים

  • סדנאות שירות

  • סדנאות אושר ופסיכולוגיה חיובית

  • ניהול זמן פרזנטציה מנצחת

  • סדנאות לקבלת החלטות

  • סדנאות וקורסי מנטורינג למנהלים

ניתן לקיים כל אחד מהנושאים כהרצאה או כסדנא, פרונטלית או בזום.

רוצים לקבל הצעת מחיר להדרכת מכירות?
 

Untitled-1.png
stars5.png
stars5.png

טעימה מההרצאות והסדנאות שלנו

bottom of page