סדנאות שירות

stars5.png
stars5.png

מצוינות בשירות ומעבר
לשירות יוזם ומוכר.

בסדנא או בקורס חוויתי ומלא תרגילים וכלים פרקטיים נלמד את אנשי השירות שלכם איך להתמודד מול לקוחות שונים ? איך ליצור מצוינות בשירות? ואיך לייצר מעבר לשרות יוזם ומוכר

1799966_576895122404829_605090849_o.jpg
employees-are-smiling-working-computers.jpg

איך לייצר מוטיבציה לאנשי השירות? כיצד לייצר לקוחות נאמנים? איך לטפל בהתנגדויות שעולות בתהליך השירות? איך לדבר ללקוחות שונים כך שהמסר יעבור ?

נושאים מרכזיים

business-office-concept-friendly-female-helpline-operator-with-headphones.jpg
  • מהי מצוינות בשרות?

  • איך לייצר מוטיבציה לשרות מצוין?

  • התמודדות עם סוגי לקוחות שונים.

  • כלים למוקדי שירות ומוקדים בכלל.

  • התמודדות מנטלית עם תלונות לקוח.

  • טיפול בהתנגדויות שירות.

  • שימור לקוח.

  • כיצד מגלים סבלנות ללקוחות שונים.

  • כיצד לטפל בהתנגדויות של לקוחות שונים: כעס, עצבים, חוסר סבלנות, צעקות או כל התנגדות שעולה בתהליך השרות.

  • כלים של פסיכולוגיה חיובית בעולמות השרות.

  • שפה – החיים והמוות בידי הלשון, כיצד לדבר ככה שהלקוחות יבינו.

  • סגנונות תקשורת – זיהוי סגנון התקשורת הן של אנשי השירות והן זיהוי סגנון הלקוח של הלקוחות ואיך פונים אליהם.

  • דרכים ליצירת נאמנות לקוח.

  • מכירות זו לא מילה גסה! מה זה מכירות בכלל? ואיך זה משתלב בתהליכי השירות שלכם?

  • איך להפוך מאיש שירות לאיש שירות יוזם ומוכר?

  • הבנת תהליך המכירה והגדלת המכירות.

  • מערכת יחסים עם לקוחות - כיצד יוצרים קשר ואמון עם הלקוח?

  • כיצד מבררים מה הלקוח זקוק לו ונותנים לו מענה נכון.

  • כיצד להגדיל את המכירות ולהציע שירותים נוספים, חלפים, ביטוחים, מוצרים שונים.

  • מעבר משירות מגיב לשירות יוזם תוך שימוש בשיטות מכירה אלגנטיות, הפיכת הלקוח לשותף ועוד.      

  • הסדנאות יבנו בהתאם לאבחון, בכל סדנא/קורס יינתנו הכלים המותאמים לחברה ולאתגרים ולקשיים שאתם מתמודדים איתם.  

customer-service-executives-working-call-center.jpg

נשמח לבנות עמכם תוכנית הדרכה לפי הצורך הכוללת אבחון, הובלה, הכשרה, ליווי והטמעה מול אוכלוסיית המנהלים והעובדים

תחומי התמחות

  • סדנאות וקורסי פיתוח מנהלים

  • סדנאות חוסן נפשי להתמודדות עם משברים ואי ודאות

  • סדנאות וקורסי מכירות

  • סדנאות למוקדים

  • סדנאות שירות

  • סדנאות אושר ופסיכולוגיה חיובית

  • ניהול זמן פרזנטציה מנצחת

  • סדנאות לקבלת החלטות

  • סדנאות וקורסי מנטורינג למנהלים

ניתן לקיים כל אחד מהנושאים כהרצאה או כסדנא, פרונטלית או בזום.

רוצים לקבל הצעת מחיר להדרכת מכירות?
 

Untitled-1.png
stars5.png
stars5.png

טעימה מההרצאות והסדנאות שלנו